روزهای خاکستری

اولین صفحاتش از شروع روزهای خاکستری ام جان گرفته اند...

روزهای خاکستری

اولین صفحاتش از شروع روزهای خاکستری ام جان گرفته اند...

لحظه دیدار نزدیک است

کمتر از 3 هفته به لحظه دیدار باقی مونده
همین الان هم که بهش فکر میکنم تمام وجودم رو شادی مفرطی میگیره
اینکه عزیزترینت رو بعد از 8 ماه دوری ببینی و بتونی به چشماش خیره بشی و با نگاه باهاش حرف بزنی، شیرین ترین لحظه این چند سال زندگیم میتونه باشه
امیدوارم که مشکل خاصی پیش نیاد و همه چیز اونجوری که برنامه ریزی کردیم پیش بره.
از اینکه مجبور نیستم تنها برگردم و زندگی دو نفره جدیدمون تو این محیط جدید قرار شروع بشه هم خیلی خوشحالم
خوشحالم و خدا رو به خاطر همه لطفی که بهمون داشته شکر میکنم.

لحظه دیدار نزدیک است
باز من دیوانه ام، مستم
باز میلرزد دلم، دستم
باز گویی در جهان دیگری هستم

نظرات 1 + ارسال نظر
م پنج‌شنبه 8 فروردین 1387 ساعت 06:55 http://smrb.blogsky.com/

امیدوارم بالاخره این لحظه برسه! ...
امیدوارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد